Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, pralnie Biellux stworzyły usługę prania na telefon. Usługa nasza jest dostępna na terenie Trójmiasta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00
Zamówienia proszę składać pod nr. tel: +58 554 84 96
lub wypełniając poniższy formularz.
[contact-form-7 id=”5″ title=”Formularz”]
REGULAMIN
1) Pralnia przyjmuje do czyszczenia tylko garderobę posiadającą oznakowania fabryczne na metce wskazujące na sposób prania. Odzież nie posiadającą oznakowania przyjmujemy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta, informując go jednocześnie o możliwości wystąpienia szkody. W takim wypadku pralnia nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie ewentualnej szkody.
2) Na wyraźne życzenie Klienta, uprzedzonego o możliwości wystąpienia szkody, czyścimy garderobę ze wstawkami z tworzyw sztucznych, garderobę z aplikacjami wykonanymi z koralików i cekinów
3) Zgodnie z tradycją i powszechną praktyką pralnictwa, informujemy iż w procesie prania i suszenia mogą zostać uszkodzone guziki, klamry, poduszki naramienne, fizelina, zamki błyskawiczne, ściągacze gumowe, napisy, hafty. W przypadku stwierdzenia możliwości wystąpienia szkody, pracownik pralni informuje Klienta o możliwości wystąpienia szkody i na życzenie Klienta, albo odpruwa niebezpieczne elementy, albo poddaje je procesowi prania za zgodą Klienta, który jednocześnie zrzeka się roszczeń, jeśli garderoba zostanie jednak uszkodzona.
4) Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z garderoby, gdy zabrudzenie było wcześniej samodzielnie zapierane lub powstało w wyniku działania silnych środków chemicznych, ognia lub innych czynników zmieniających strukturę włókna z jakiego wykonana została garderoba.
5) Za przedmioty pozostawione w oddanej odzieży pralnia nie ponosi odpowiedzialności
6) Jakość wykonania usługi powinna zostać sprawdzona na miejscu w chwili odbioru przedmiotu usługi.
7) Opłata za usługę pobierana jest przy odbiorze, a wysokość opłat określa cennik usługi pralni BIELLUX
8) W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby, pracownik pralni ma obowiązek przyjąć reklamację klienta w formie pisemnej z danymi kontaktowymi i ustalić wysokość roszczenia.